חיפוש בנושאselect
תת-קטגוריהselect
אזורselect
עירselect
ההתמחות והשרותים שלנו
  • תוכנית עסקית
  • יעוץ עסקי
  • מחקר עסקי
  • פתרונות מימון
שם:
טלפון:
היכן?:
אזורselect
עירselect
תוכן:
...Loading...

מיתוג לעסקים

מיתוג לעסקים, המדריך המלא

מיתוג לעסקים הוא הוא תהליך אשר מטרתו הסופית היא לייצר מותג אשר יהיה שגור בפי רבים. מותג מוגדר כמוצר אשר נבדל משאר המוצרים המתחרים בתחום שלו, ושמו מוכר וידוע. מיתוג לעסקים שתוצאותיו מוצלחות הופך את המותג למזוהה עם המוצר, ומעלה את ערכו בעיני קהל היעד. מיתוג לעסקים מתאים לכל סוגי העסקים, גם לחברות הייטק גדולות, וגם לחברות קטנות. תפקידו של מיתוג לעסקים הוא הגדלת נתח המכירות של המוצר הממותג בעת שלב החדירה לשוק, וגם לאחריו. תהליך המיתוג העסקי הוא חלק מן החזון הכללי של החברה, וחלק בלתי נפרד מההתנהלות השיווקית והעסקית של העסק. 

כיצד מתבצע תהליך מיתוג לעסקים?

תהליך המיתוג לעסקים הוא תהליך מדורג הכולל מספר שלבים. השלב הראשון הוא שלב האיפיון אשר במסגרתו מפתחים את הסממנים החיצוניים של המותג, ומחליטים בשיתוף עם בית העסק מה הם הערכים הרצויים למותג. שלב זה חשוב על מנת שהעסק יעביר את המסר של המוצר בצורה הברורה ביותר, ועל מנת שהמוצר ישווק בצורה יוקרתית, איכותית ואמינה.
השלב השני בתהליך המיתוג לעסקים הוא שלב יצירת הלוגו. לאחר סיום עיצוב הלוגו בצורה אשר מעבירה את המסר של החברה בברור, פונים לשאר העיצובים הקשורים לעסק, אשר יהיו באותו קו עיצובי כמו הלוגו. מיתוג עסקי כולל בתוכו בנוסף לעיצוב הלוגו גם עיצוב של כרטיסי ביקור, עיצוב מעטפות, עיצוב עמוד לפייסבוק, עיצוב של אתר אינטרנט ועוד. כל המוצרים הללו ייעוצבו בקו עיצובי דומה על מנת ליצור הרמוניה ושיוך של כל המוצרים הללו תחת קורת גג אחת, ולשייך אותם לעסק אחד. חשוב מאוד להקפיד על קו עיצוב דומה בכל אחד מן המוצרים על מנת שללקוח יהי קל לקשר בין כל המוצרים, ולבסוף לקשר אותם אל אותה החברה.

מדוע חשוב להשקיע במיתוג לעסקים?

מיתוג לעסקים יכול להיות בעל השפעה רבה על מצב המכירות, בהנחה שהוא נעשה בצורה טובה. הנה כמה טיפים מדוע כדאי להשקיע במיתוג של העסק, וכיצד ניתן לעשות זאת בצורה נכונה.
ראשית, חשוב מאוד להבין את המהות ואת המטרה העיקרית מאחורי המיתוג של העסק. מאחורי מיתוג לעסקים עומד הצורך להבליט את העסק אל מול המתחרים, וליצור יתרון בולט על פניהם.
שנית, חשוב מאוד להשקיע בעיצוב של הלוגו והצבעים אשר יעטרו את מוצרי החברה, כך שהלקוח יוכל לזהות מיד כי מדובר בחברה מסויימת, וידע לקשר את המוצרים השונים אליה.
בעת תהליך המיתוג חשוב מאוד לשים לב לקהל היעד, ככל שתהליך המיתוג לקהל היעד ממוקד יותר, כך הוא יהיה טוב יותר.

מוצרי החברה לרוב יתמודדו אל מול מוצרים אחרים של חברות מתחרות בתוך אותה הנישה. בדיוק לשם כך יש לשים לב היטב למיתוג המוצרים בצורה מבודלת ובולטת על פני המתחרים, כך שהלקוח יוכל לזהות את מוצרי החברה מבין המוצרים האחרים.

הנה דוגמא מעולה ל3 מהלכי מיתוג עסקים שנעשו:

http://www.alphacheck.co.il/%D7%9E%D7%90%D7%9E%D7%A8%D7%99%D7%9D/22-%D7%9E%D7%94%D7%9C%D7%9B%D7%99-%D7%9E%D7%99%D7%AA%D7%95%D7%92-%D7%A9%D7%9B%D7%9C-%D7%A2%D7%A1%D7%A7-%D7%99%D7%9B%D7%95%D7%9C-%D7%9C%D7%9C%D7%9E%D7%95%D7%93-%D7%9E%D7%94%D7%9D.html

שם:
טלפון:
אזורselect
עירselect
תוכן:
...Loading...